tag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post4188414886848235519..comments2023-07-03T12:18:39.528+03:00Comments on Modern Bride: Maineensa veroinen hääpukuliikeKittyhttp://www.blogger.com/profile/02690240585706935278noreply@blogger.comBlogger122125tag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-33660148512127579562015-05-09T12:53:09.209+03:002015-05-09T12:53:09.209+03:00Itse tein virheen ja ostin hääpukuni Meslewistä. S...Itse tein virheen ja ostin hääpukuni Meslewistä. Sain aluksi ihan kohtuu hyvää palvelua höystettynä myyjän itsekehuilla ja oman egon korostamisella, tietysti. Se lähinnä huvitti minua silloin, enkä ymmärtänyt miten vakavasta tapauksesta on kyse. Voin muuten hyvin uskoa tässäkin ketjussa esiin tulleet asiat. Maksoin mm. sovitut kauppaan kuuluvat korjaukset lopulta itse, koska en vaan uskaltanut jättää mekkoa liikkeen hoiviin... Palvelu muuttui viimeisellä käynnillä jopa pelottavaksi. Välttäkää kyseistä liikettä kuin ruttoa, käynti liikkeessä ei tarkoita kuin hankaluuksia!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-8772592223430220042015-02-16T11:46:30.383+02:002015-02-16T11:46:30.383+02:00Vau! Harmi, että olen juuri viettänyt hääni enkä t...Vau! Harmi, että olen juuri viettänyt hääni enkä tuossa liikkeessä käynyt. Toivon, että joku päivä pääsen esim. ystäväni varjolla tai iltapukua tuonne kokeilemaan. Haluan ehdottomasti päästä kokemaan tuon naisen asiakaspalvelun itse. Täytyy vaan kaikilla olla asenne, että tuleman voi mitä vain. Tosin tasan tarkkaan tiedän, mistä tulevaisuudessakin juhlapukuni hakemaan, koska kokemus hääpuvusta oli niin hyvä. Mutta kaikkien näiden kommenttien perusteella myös tämä kirjoituksen ja kommenttien kohteena oleva liike pitäisi päästä itse kokemaan.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-5051949545007470502015-02-10T12:33:52.087+02:002015-02-10T12:33:52.087+02:00Ostin oman pukuni v. 2010 lievästi sanottuna paino...Ostin oman pukuni v. 2010 lievästi sanottuna painostuksen alaisena. Olin kahden kaasoni kanssa sovittamassa pukua, sovituskuvaa ei saanut ottaa. No, toinen kaaso nappasi "salaa" kuvan (en voinut itse siihen vaikuttaa), tämä omistaja seuraavalla kerralla kun kävin pukua sovittamassa, oli huomannut kuvan ottamisen, ja huomautti siitä jotain :D Apua, mietin... Ihastuin pukuun ja päätin ostaa sen, sitten olikin kova painostus maksuun, sain sovittua maksun kahdessa erässä (puvut taitaa olla Meslewi -hinnoittelulla..) mutta todella pitkin hampain siihen suostuttiin. Liikkeen takana ollut ompelija tosin oli ihan mukava ja asiallinen ja kavensi pukua hyvin. Ainoa asia mikä jäi mietityttämään, on pukujen aitous? Joku kertoi jostain Kiinan tehtaasta? Puku pesetettiin asianmukaisessa pesulassa, mutta osa koristeista muutti väriään (tiedän että olisi pitänyt reklamoida sekä pesulaan että myyjälle. Turha enää kitistä ;) ) Sellaisia missä on "hopeinen" tausta ja sitten läpinäkyvä "kristalli"koriste. Onko muille käynyt tälläistä vai oliko pesulassa pesty väärin?<br /><br />Lisäksi meidän jälkeemme oli sovitukseen tulossa joku linnnanjuhliin menijä tytär mukanaan. Liikkeen omistaja kommentoi näin: "äitisi puku meneekin sinulle sitten myöhemmin jos vähän laihdutat" !!? MItä? Miten kukaan voi sanoa noin nuorelle tytölle? Huh huh..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-83695164239115586512015-01-09T14:34:55.756+02:002015-01-09T14:34:55.756+02:00Hei!
Eksyin itsekin joskus potentiaalisia hääpuku...Hei!<br /><br />Eksyin itsekin joskus potentiaalisia hääpukuliikkeitä etsiessäni tähän blogiin ja näin kaikki nämä kommentit. Uteliaisuudesta googlailin lisää ja löysin useampia viestiketjuja joissa huonoista kokemuksista kerrottiin. Onneksi löysin! Meslew oli omalla listallani mistä liikkeistä lähden hääpukuani etsimään, mutta ei ole enää. Herkkänä ihmisenä en ota riskiä siitä, että tunnen oloni kurjaksi etsiessäni yhtä elämäni tärkeimmistä asuista, en halua pilata fiiliksiäni niin iloisesta asiasta kuin hääpuku. Kiitos tästä kirjoituksestaa! Uskon säästyneeni paljolta :)Sofia Silvernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-56182927864514984062014-10-15T19:22:56.810+03:002014-10-15T19:22:56.810+03:00Meslewi on ihan kamala paikka! AsiakasPALVELU, sel...Meslewi on ihan kamala paikka! AsiakasPALVELU, sellaista nähtykään. Koko pulju pitäisi saada kumoon. Omistaja on hullu narsisti. Myyjä hippaloi paljain jaloin tasokkaassa liikkeessä, pitääpä sanoa että kokeilevat samaa esim. h&m ja vero modalla ja ihan vaan vaikka ässässä kun myyjä kerää ostoskoreja.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00071110838855480513noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-8808641224932643652014-10-14T18:30:06.649+03:002014-10-14T18:30:06.649+03:00Kelpuutan kaikki kommentit julkaistavaksi, joissa ...Kelpuutan kaikki kommentit julkaistavaksi, joissa kielen käyttö on asiallista ja aiheeseen liittyvää. Esim kommentit "Meslewi on paska paikka" olen jättänyt julkaisematta, vaikka toki kukin vastaa omista kommenteistaan.Kittyhttps://www.blogger.com/profile/02690240585706935278noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-66700489772002247752014-09-05T00:00:24.419+03:002014-09-05T00:00:24.419+03:00Menin itse naimisiin v. 2012. Sain Meslewistä erit...Menin itse naimisiin v. 2012. Sain Meslewistä erittäin hyvää palvelua, mutta olin todellakin tietämätön liikkeen imagosta. Ostin pukuni sieltä eikä mitään negatiivista jäänyt mieleeni, päinvastoin. Ymmärrän, että omistaja pitää täällä puoliaan, mutta asiat voi esittää fiksustikin vaikka herättää varmasti suuria tunteita bloggaajan ja omistajan välillä. Joka tapauksessa, joukkoon mahtunee yksi positiivinenkin kokemus.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-54304600760661905252014-08-27T00:01:51.841+03:002014-08-27T00:01:51.841+03:00Pitää muuten kehua Lahden Glamour-liikettä. Siellä...Pitää muuten kehua Lahden Glamour-liikettä. Siellä oli todella hyvä ja asiantunteva henkilökunta! He osasivat kertoa millainen malli kävisi ja korjauksenkin sai samasta paikasta. Suosittelen!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-23396745636311376302014-05-30T11:15:51.187+03:002014-05-30T11:15:51.187+03:00Siis toi Rva Meslewi on kyllä niin säälittävä kaik...Siis toi Rva Meslewi on kyllä niin säälittävä kaikilla kommenteillaan! Aina kun hän kommentoi tänne niin, pisteet vaan ropisee enemmän ja enemmän mun silmissä! :D <br /><br />WendyAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-81782435043347439342014-05-29T08:16:30.433+03:002014-05-29T08:16:30.433+03:00Olen usein ihaillut kyseistä liikettä ja miettinyt...Olen usein ihaillut kyseistä liikettä ja miettinyt ostavani sieltä oman hääpukuni. Näiden kommenttien jälkeen, en koskaan tule kävelemään sinne sisään. Itse toimin päivittäin asiakaspalvelussa ja omistajan palvelu ja käytös on pyöristyttävää. Asiakaskokemuksia on aina monenlaisia, mutta omistajan kommentit tällä palstalla niihin ovat uskomattomia. Ne nähtyäni kierrän liikkeen kaukaa ja kehotan muitakin tekemään niin. En voinut uskoa silmiäni. Ja nuo kuluttaja-lehden asiat ovat täyttä totta, tarkistin mielenkiinnosta.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03476513114611550470noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-7564152335572033162014-05-10T19:02:07.943+03:002014-05-10T19:02:07.943+03:00Meidän ensimmäinen virhe oli, että emme lukeneet s...Meidän ensimmäinen virhe oli, että emme lukeneet sosiaalisesta medista Meslewiin liittyviä palautteita. Ja toinen virhe oli asioida kyseisessä liikkeessä. Uskomattoman epäasiallista asiakaspalvelua. Emme enää ikinä tule siellä asioimaan. <br />Jotenkin hämmästyttävältä tuntuu, että kielteistä palautetta en tullut vuosia ja silti sama meno jatkuu edelleen keväällä 2014. Aina tuntuu vika olevan asiakkaassa. Mistä ja mitä se kertoo?<br />Nimimerkki Pettynyt ja järkyttynytAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-72986085886171710412014-02-26T10:16:35.098+02:002014-02-26T10:16:35.098+02:00Hei,
Soitaa kai kannattaisi, koska toi väite ei pi...Hei,<br />Soitaa kai kannattaisi, koska toi väite ei pidä paikkaansa?<br />Tiedustelin noi asiat ja ne on kyllä kaikki tuon anonyymin omaa prokakandaa?<br />Ajattelin vain ilmoittaa sulle Kitty, kun ylläpidät näitä sivuja ja kuitenkin tarkastat itse mitkä kelpuutat julkaistavaksi?<br />Viranomaisilla ei ole ainuttakaan varoitusta Meslewi Oy:stä.<br />Tämä ihmisvihan mittasuhteet saanut lietsonta on aika ikävää... <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-30331221016171972312013-12-29T22:56:45.767+02:002013-12-29T22:56:45.767+02:00Kuluttaja-lehden Mustalla listalla:
Meslewi Oy, H...Kuluttaja-lehden Mustalla listalla:<br /><br />Meslewi Oy, Helsinki<br /><br />Asiakkaan 17-vuotias tytär osti iltapuvun ja asusteita 856 eurolla. Asiakas halusi purkaa kaupan.<br /><br />Lautakunta totesi, että tytär oli tehnyt isot ostokset alaikäisenä. Yrityksen piti purkaa kauppa. Mitä omistaja Leena Koukkari ei noteeraa. <br /><br />Kuluttaja-lehti julkaisee Mustan listan jokaisessa numerossaan. Palstalla mainitut eivät ole maksaneet kuluttajariitalautakunnan päätöksen mukaisesti korvauksia kuluttajille. Meslewistä on satoja valituksia kuluttajariitalautakunnassa ja lukemattomia oikeudenkäyntejä. Viranomaiset varoittavat kuluttajia liikeestä!<br />http://www.kuluttaja.fi/fi-FI/mustalista/ "Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-32386242955445179372013-06-06T23:03:34.426+03:002013-06-06T23:03:34.426+03:00Ohho! Nyt yllätyin näistä keskusteluista!
Mulla on...Ohho! Nyt yllätyin näistä keskusteluista!<br />Mulla on kyseisestä naisesta mielipide vähän toisesta suunnasta. Nimittäin hän on ollut minun asiakkaanani. Meillä jäi työkavereiden kanssa suut auki ja hijaiseksi veti kun nainen poistui.<br />Hän käyttäytyi täysin samalla tavalla kuin täällä on kerrottu, muisti mainostaa jopa julkkisasiakkaitaan (se ei edes liittynyt meidän väliseen asiointiin millään tavalla) ja 20 vuoden kokemusta alalta toitotti myös ja mikä kaiken huippu, hän veti myös ikäkortin esiin! :D<br />Silloin päätin että hänen putiikin kierrän kaukaa, kun hääpukua lähden etsimään (mulla oli jo hääpäivä päätettynä, eli asia oli hyvin ajankohtainen).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-77814361224265661102013-05-27T14:59:39.808+03:002013-05-27T14:59:39.808+03:00Huh, mitä kommentteja... Eiköhän tuo jo täytäkin k...Huh, mitä kommentteja... Eiköhän tuo jo täytäkin kunnianloukkauksen merkit, jos niikseen tulee... Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-17619290108800705572013-05-22T09:54:59.646+03:002013-05-22T09:54:59.646+03:00Kun etsimme tyttärelleni ylioppilasjuhliin mekkoa,...Kun etsimme tyttärelleni ylioppilasjuhliin mekkoa, olin tietenkin ajatellut mennä Meslewiin, jonka kauniita pukuja on näkynyt mm poliitikkojen päällä linnan juhlissa. Luettuani nettikirjoituksia liikkeen töykeästä palvelusta ja epäasiallisesta asiakkaiden kohtelusta sekä omistajan kommenttejä täältä päätin, etten koskaan astu jalallani kyseiseen liikkeeseen. Liike menetti välittömästi kaksi potentiaalista asiakasta, minut ja tyttäreni. <br />Erityisesti nuorten asiakkaiden huono kohtelu koituu helposti liikkeen tappioksi. Nuoret ovat potentiaalisia moninkertaisia asiakkaita liikkeissä, joissa saavat hyvää palvelua. Nuoret myös jakavat kokemuksensa mm netissä ja blogeissa, joten kaikki tieto ja niin hyvät kuin huonot kokemukset leviävät meidän kaikkien tietoisuuteen kulovalkean tavoin. Jos asiakaspalvelu ylipäänsä on vaikeaa ja joillekin sopimaton laji, niin asiakaspalvelu juhlapukuja ja hääpukuja myyvässä liikkeessä on kaikkein vaativinta. Myyjän tulee ehdottomasti olla asiantunteva, palvelualtis, arvostava, kunnioittava ja miellyttävästi käyttäytyvä. Myyjän on hyvä muistaa, että kysessä on jokin asiakkaan elämän tärkeimmistä tapahtumista, johon etsitään pukua eikä mitä tahansa pukua vaan juuri sitä oikeaa! <br />Me saimme parasta mahdollista palvelua Stilissimassa ja sinne palaamme takuulla joka kerta, kun tarvitsemme juhliin asua tai asusteita. Suosittelen muillekin:)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-66776059940932337452013-03-13T16:56:57.430+02:002013-03-13T16:56:57.430+02:00Tampereen morsiusgalleria ja Johanna !!!!!! Ihana ...Tampereen morsiusgalleria ja Johanna !!!!!! Ihana ihana ihana!!! Suosittelen 100% Kiitin häntä, ettei arvostellut makkaroitani niinkuin eräät!<br /><br /><br />Tuuli<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-79289896408836604262013-03-13T10:48:44.394+02:002013-03-13T10:48:44.394+02:00ja lisäys äskeseen, et olihan silt ihan hyviä poin...ja lisäys äskeseen, et olihan silt ihan hyviä pointteja, et se piti ne sovitusmekot esim puhtaina, et oli konsteja, et meikit ym tahraa ja kyl kuunteli mitä haluan. Henkilö oli vaan niin hankala, et vaikka löytyski puku, niin tuntuu, et ei halua mennä takas, ku saa varoa mitä sanoo, et se ei suutu tai inttämään ihan turhanpäiväsistä asioista :DAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-86919432671141856702013-03-13T10:44:51.156+02:002013-03-13T10:44:51.156+02:00Itsekin kävin samaisessa liikkeessä. Harmittaa, et...Itsekin kävin samaisessa liikkeessä. Harmittaa, et liike on tosi hieno ja se kerää kyl jo pihalta asti huomiota, et liike erottuu kyl muista, mut asiakaspalvelu oli kyl ihan pepusta. Tai sanotaan, et ei se nuin paha ollu, mitä luin, mut hieman erikoista ku ei millään saa sovitettua sitä pukua mitä haluais, "koska se ei sopis mulle". Ja julkiksilla kehuminen, pitää tehdä astetta ovelammin jos sitä haluaa hyödyntää ;) Kyl stailistit hyvää suuntaa osaa antaa, mut loppujen lopuks asiakas päättää mikä hänen päällään hyvältä näyttää. Ite oon tehny kohtuulisen vaikeaakin asiakaspalvelua, (vaikeita asiakkaita :) ) ja kyl se vaan niin on, et pakko se on vaan muistaa, et asiakas pitää saada aina tyytyväiseksi. Tyytyväinen asiakas tulee takas, levittää positiivista palautetta eteenpäin ja tuleehan siit iteki hyväl mielel jos toinen on tyytyäväinen.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-3803327821591729102013-02-04T23:53:31.127+02:002013-02-04T23:53:31.127+02:00Uskmatonta, muuta ei voi sanoa! Onneksi en itse tu...Uskmatonta, muuta ei voi sanoa! Onneksi en itse tullut menneeksi kyseiseen liikkeeseen. <br /><br />Roosa KallioAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-35071612856137507672013-01-15T13:29:15.841+02:002013-01-15T13:29:15.841+02:00Monivuotinen mielenpahoittaja tuo omistaja... myös...Monivuotinen mielenpahoittaja tuo omistaja... myös minulla v. 2007...ja edelleen sama jatkuu. Aivan uskomatonta.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-86799337714930890042012-12-08T08:23:24.591+02:002012-12-08T08:23:24.591+02:00Minä olen se T:mi nimellä toiminut Atelier Modelie...Minä olen se T:mi nimellä toiminut Atelier Modelierin takana.<br />Sinä asiakas olit täysissä lääke kamoissa jokaikinen kerta sovitustilanteessa.Sekaisin olet vieläkin.Mitä Meslewiin tulee, en ollut kuin Meslewin omistamissa tiloissa vuokralla yrittämässä yrittäjänä olemista ja tekemistä.Ei ollut mun juttu,menin takaisin Sokokselle töihin. Sinun komenttisi ovat sairaita ja käytöksesi oli vielä sairaanpaa.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-33824642628013867402012-12-02T21:10:44.206+02:002012-12-02T21:10:44.206+02:00Tirsk ;DTirsk ;DKittyhttps://www.blogger.com/profile/02690240585706935278noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-88038509357645889742012-11-28T10:07:24.718+02:002012-11-28T10:07:24.718+02:00"Sain 23.11.2912 hyvää palvelua meslewissä.&q..."Sain 23.11.2912 hyvää palvelua meslewissä."<br /><br />Tirsk... ehkä tosiaan sitten 900 vuoden kuluttua...<br /><br />Ja anteeksi, kyseessä on luonnollisesti inhimillinen virhe.Fru Lhttps://www.blogger.com/profile/10175670614926492053noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2810609523163822383.post-74337462461054745542012-11-25T16:46:25.603+02:002012-11-25T16:46:25.603+02:00Sain 23.11.2912 hyvää palvelua meslewissä.
Kiitos ...Sain 23.11.2912 hyvää palvelua meslewissä.<br />Kiitos Leenalle T: PirittaAnonymousnoreply@blogger.com